Viikoittaiset tilaisuudet

Tilaisuutemme ovat kaikille avoimia.

Jumalanpalvelus

Seurakuntamme Jumalanpalvelukset järjestetään sunnuntaisin klo 12.00 osoitteessa Lautamiehentie 9. Tervetuloa mukaan!

Vietämme ehtoollista joka kuukauden ensimmäinen sunnuntai ja kolmas tiistai. Meillä on käytössämme ehtoollisvieraanvaraisuus, eli jokainen, jolla on henkilökohtainen usko Jeesukseen Kristukseen, on tervetullut ehtoolliselle.

Sanan ja rukouksen ilta

Tiistaisin klo 18 kokoonnumme Raamatun ja rukouksen merkeissä. Kerran kuussa on seurakuntailta, jossa kerrotaan ajankohtaista seurakuntaan liittyvää asiaa. Vietämme ehtoollista aina kuukauden kolmas tiistai.

päivärukoushetki

Kokoonnumme torstaisin Lautamiehentiellä klo 12 alkaen. Tervetuloa mukaan aloittamaan päivä rukouksella ja Jumalansanalla.

Naistenilta

Naiset kokoontuvat keskiviikkoisin Lautamiehentiellä klo 18 alkaen.

Nuortenilta

Nuoret kokoontuvat Lautamiehentiellä perjantaisin klo 19 alkaen. Lisätieto voi kysyä nuorisopastori Tony Valeriukselta p. 044 4937 083

KATSO TÄSTÄ TULEVAT TILAISUUDET

Lähetystyö

Tuemme Bulgariassa romanien parissa tehtävää lähetystyötä.